آبشک: فولاد مدیری نمی‌خواهد که به فکر جیب خودش باشد اولین خرید پرسپولیس از انزلی آمد + عکس واکنش محمود احمدی نژاد به قهرمانی پرسپولیس + ویدیو ملی پوش مشهدی بدمینتون عازم رقابت های آسیایی قزاقستان شد مورینیو – فنرباغچه؛ رسمی شد + عکس حسینی بعد از تیم ملی، استقلال را هم از دست می‌دهد؟ پایان طلسم سالن ۶ هزارنفری مجموعه ثامن الائمه (ع) سرمربی فصل بعد استقلال مشخص شد| پروژه حذف نکونام به بن بست رسید صیادمنش: امیدوارم در جام جهانی بهترین عملکرد را داشته باشیم اوسمار بدون تمدید قرارداد از ایران می‌رود چرا سازمان لیگ به جلال مرادی نظارت می‌دهد؟ | بی‌توجهی به هوادارانی که جانشان در خطر بود باشگاه تراکتور واگذار شد تفتیان: شاید پاریس آخرین المپیکم باشد دژاگه رسما وارد کار مربیگری شد اسامی بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران اعلام شد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رئال مادرید و بوروسیادورتموند| آنجلوتی، آقای اروپاست صحبت‌های تند نکونام علیه قهرمانی پرسپولیس سورپرایز اوسمار برای گل محمدی+ ویدیو| حضور در جشن با عکس یحیی گل قهرمانی پرسپولیس آفساید بود؟ + عکس و فیلم (۱۲ خرداد ۱۴۰۳) کارشناس داوری بازی پرسپولیس و مس | گل گولسیانی آفساید بود؟ (۱۲ خرداد ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

قول خطیر به هواداران استقلال| بازگشت به آسیا قطعی است

  • کد خبر: ۱۸۷۱۲۷
  • ۱۲ مهر ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۹
قول خطیر به هواداران استقلال| بازگشت به آسیا قطعی است
مدیرعامل باشگاه استقلال به هواداران قول داده این تیم در فصل آینده لیگ قهرمانان آسیا حضور یابد.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، حذف استقلال در فصل جاری لیگ قهرمانان آسیا موجب خشم هواداران این باشگاه شده و اگر یک بار دیگر چنین اتفاقی رخ دهد علاوه بر محرومیت‌های سنگین برای این باشگاه، خشم هواداران این باشگاه را به همراه خواهد داشت.

علی خطیر، مدیرعامل باشگاه استقلال، اما تاکید دارد که این باشگاه فصل آینده در لیگ قهرمانان آسیا بازی خواهد کرد. خطیر می‌گوید: «اجازه نمی‌دهیم هیچ بدهی به خارجی‌ها باقی بماند تا خدای ناکرده دوباره باعث حذف از لیگ قهرمانان آسیا شود. من و همکارانم در باشگاه استقلال درحال بررسی مواردی از این دست هستیم تا اگر بازیکن یا مربی خارجی شکایتی انجام داده که موجب اعلان حکم از سوی فیفا علیه باشگاه استقلال شود، ما آن را پیگیری کرده و بدهی را پرداخت کنیم تا موضوع بدهی باعث حذف دوباره استقلال از آسیا نشود.

تا زمانی که قرار است پرونده استقلال از سوی کمیته تعیین وضعیت بررسی شود، مجدانه پیگیر این موضوع خواهیم بود و دیگر اجازه نمی‌دهیم استقلال به دلیل داشتن بدهی خارجی از آسیا کنار گذاشته شود. موضوع بدهی به ساپینتو را هم پیگیری خواهیم کرد تا دیونی که به این مربی باقی مانده باعث حذف ما از آسیا نشود.»

با توجه به اظهارات خطیر حضور استقلال در فصل آینده لیگ قهرمانان آسیا را باید قطعی دانست. البته اگر پرونده‌های جدید مالی سد راه استقلال قرار نگیرد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->